BNP Paribas infolinia

BNP Paribas kontakt

Dla klientów indywidualnych (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Zastrzeżenie karty (dostępność: 24/7):

Reklamacje (dostępność: 24/7):




godziny pracy:
24/7

Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.

Jedna z lepiej rozwijających się grup bankowych w ostatnich latach, która powstała z połączenia banku BGŻ z bankiem BNP Paribas i realizuje obsługę klientów detalicznych i przedsiębiorców, stale poszerzając swoją ofertę o nowe produkty bankowe.

Sprawdź też:

BNP Paribas kontakt

BNP Paribas to uniwersalne przedsiębiorstwo bankowe, które kieruje swoją bogatą ofertę do Klientów indywidualnych, przedsiębiorstw, rolników, a także dużych korporacji.

Należy zaznaczyć, że oferta jest bardzo urozmaicona. Klienci indywidualni mogą wybrać między innymi różne konta osobiste, kredyty konsumpcyjne lub gotówkowe czy zdecydować się na wyrobienie kart płatniczych. Nic też nie stoi na przeszkodzie, aby bezpiecznie zainwestować swoje pieniądze. Bank oferuje bowiem konta oszczędnościowe, a także lokaty. Popularnością cieszą się również ubezpieczenia oraz usługi maklerskie. Na brak ofert nie mogą narzekać również przedsiębiorcy. BNP Paribas ma bowiem rozwiązania, które pomogą założyć i efektywnie prowadzić własny biznes. Trzeba podkreślić, że przedsiębiorcy mogą korzystać na przykład ze specjalnego kredytu Unia+, pożyczki leasingowej czy obsługi handlu itd. To jednak nie wszystko. Na uwagę zasługuje fakt, że przedsiębiorstwo ma rozwiniętą bankowość elektroniczną, która pomaga szybko i profesjonalnie operować dostępnymi produktami finansowymi.

Bank BNP Paribas – według statystyk – jest jednym z największych przedsiębiorstw pod względem wartości aktywów. Instytucja powstała w wyniku połączenia Banku Gospodarki Żywnościowej z BNP Paribas Bankiem Polska. To wydarzenie nastąpiło 30 kwietnia 2015 roku. Należy zaznaczyć, że w tym momencie instytucja ma blisko 3 mln Klientów, co jest bardzo dobrym wynikiem. Ponadto posiada 500 oddziałów stacjonarnych oraz zatrudnia ponad 7500 pracowników.

Jak podobała Ci się treść?
5 - ciekawa, 1 - nieciekawa
2.3/5 - (38 votes)
Komentarze (19)

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarz zostanie opublikowany pod tą nazwą

Adres e-mail nie zostanie nigdzie opublikowany

Treści, które udostępniasz w serwisie są weryfikowane

  • W
    W

    Wojciech

    29.02.2020, 09:15

    Wyróżniający się komentarz

    W dniu 29.02. 2020 godz.8.44, pod numerem 801321123 zgłosiła się pani konsultant, podając niewyraźnie swoje imię i nazwisko.
    Potem badała moje dane: numer telefonu adres, pesel i wszystko było dobrze, aż do momentu gdy się spytała czy mam konto oszczędnościowe w banku.
    Odpowiedziałem, że mam ponieważ kiedyś pewną sumę przeznaczyłem na wyższe oprocentowanie.
    W tym momencie konsultantka powiedziała, że zostałem zweryfikowany negatywnie i że mogę dzwonić jeszcze raz.
    Rozmowa została nagrana, bo tak zostałem poinformowany ..
    Uważam, że ta pani raczej nie powinna pracować jako konsultantka.

    • J
      J

      Jaro99

      09.08.2020, 12:18

      Wyróżniający się komentarz

      Konsultanci weryfikuja właściciela konta w niepoważny sposób. Czytaja wygenerowane przez komputer pytania . Posiadajac firme z 8 kontami nie jestem wstanie odpowiedzieć na pytanie czy mam rachunek oszczędnościowy czy walutowy ile mam kredytów i jakich.Zadaja pytania bez sensu. Tłumaczę osobie że mogę podać PESEL. Nr do w.osobistego . Nic Nie Pomaga .Mam pytanie . . Kto jest gorszy ???? ta pani .komputer .czy zarząd. Nie pozdrawiam i zamykam konto.

    • S
      S

      Sylwia

      31.05.2021, 19:30

      Wyróżniający się komentarz

      Chce złożyć skargę na konsultantkę waszego banku proszę o podanie numeru gdzie mogę tą sprawę zgłosić

  • I
    I

    Izabella

    01.02.2020, 15:57

    Wyróżniający się komentarz

    Uwaga!!! Próby wyjaśnienia problemów przez infolinię 801 321 123 nic nie dają Konsultanci nie są w ogóle zorientowani co się dzieje i opowiadają bzdury. Efektem rozmowy jest jedynie naliczenie kilkunastozłotowych opłat za połączenie telefoniczne – przynajmniej to się dzieje gdy operatorem połączeń (jak w moim przypadku) jest Orange !!!!

  • A
    A

    Annika

    26.12.2019, 21:26

    Wyróżniający się komentarz

    Potwierdzam wpisy przedmowcow.

    Przez 16 lat mialem konto w Raiffeisen. NIC sie z tym bankiem nie dzialo.

    Po zmianie na ten bank mam same nieprzyjemnosci!
    Sami, bez uprzedzenia, zmienili mi konto debetowe na kredytowe i w ciagu pierwszych 3 dni sciagneli mi 35 zl za operacje, ktorych w ogole na tym koncie nie robilem. Skladanie reklamacji nic nie dalo, a dodatkowo pan konsultant z obslugi klienta poinfirmowal mnie, zeby W OGOLE nic nie dzialac, bo w listopadzie beda laczyc systemy bankowe.
    Nie robilem wiec nic i…. zablokowali mi wszysykie karty!!!!!

    Zamknalem juz 2 konta w tym banku i wlasnie jestem w drodze do zamkniecia trzeciego.
    ABSOLUTNIE NIE POLECAM TEGO BANKU I STANOWCZO ODRADZAM !!!!

  • K
    K

    Katarzyna

    26.02.2024, 13:54

    Wyróżniający się komentarz

    Ja mam dobre zdanie o panu konsultancie. Dzwoniłam w piątek 23.02. 2024 o godzinie 21:35 zdenerwowana że zgubiłam kartę i że prawdopodobnie zostawiłam w bankomacie. Pan miłym spokojnym głosem mnie uspokajał. Zapytał tylko o imię i nazwisko. Sam podał mój numer mail i adres domowy. Karta została od razu zablokowana i dyspozycja o nową kartę. Telefon został odebrany od razu. Pozdrawiam serdecznie pana.

  • S
    S

    Sylwia

    31.05.2021, 19:29

    Wyróżniający się komentarz

    Chce złożyć skargę na konsultantkę waszego banku proszę o podanie numeru gdzie mogę tą sprawę zgłosić

  • W
    W

    Wioletta

    18.03.2021, 12:33

    Wyróżniający się komentarz

    od września proszę o potwierdzenie spłaty kredytu( dzwonię raz w miesiącu) po weryfikacji pani mnie zapewnia że składa dyspozycję w systemie że za miesiąc będzie wszystko załatwione i tak w kółko . Niekompetencja i brak szacunku dla klienta.

  • Z
    Z

    Zdzislaw

    24.02.2020, 12:32

    Wyróżniający się komentarz

    W dniu 24.02.2020 ok. godz 12.20 miałem bardzo sympatyczna i rzeczowa rozmowę z konsultantem Banku, który udzielił mi wyczerpujących porad, dotyczących mojego problemu.

  • I
    I

    Izabella

    01.02.2020, 15:49

    Wyróżniający się komentarz

    Uciekajcie klienci z tego Banku i to jak najszybciej. Od paru lat miałam tam konto bieżące i oszczędnościowe oraz kartę kredytową.i wszystko odbywało się bez problemu. Spłata karty odbywała się automatycznie (taka deklaracja jest nadal widoczna na moim koncie). W ostatnich miesiącach bank wykonuje operacje spłaty karty z opóźnieniem a potem potrąca z mojego konta bieżącego odsetki i kary za nieterminową spłatę karty. Na złożoną reklamację nie ma odpowiedzi od ponad 2-ch miesięcy.

  • s
    s

    stefan

    09.12.2019, 19:05

    Wyróżniający się komentarz

    miałem konto firmowe w Raiffeisen banku ,nie miałem problemów, teraz po dwóch dniach zmian w banku nie mogę wejść na konto firmowe ,mam płatności ,doradca biznesowy nie może i nie wie jak mi pomóc. Muszę zrezygnować z tego banku.

  • T
    T

    Teomysł

    02.12.2019, 21:22

    Wyróżniający się komentarz

    Kto i po co, po raz kolejny i nie wiadomo w jakim celu zmienił wygląd strony? Gdzie jest opcja „dodaj do koszyka”? Może gdzieś zakamuflowana, ale chyba nie o to chodzi… Po raz kolejny super-mega-hiper informatycy pokazali, że ich praca nie służy niczemu więcej niż ciągłym zmianom nie wiadomo po co.

Polecane artykuły

Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie